به چه میخندی تو؟


























YoU lOvE Me

من دیگه اونو از دست دادم...!

 

به چه میخندی تو؟                                             
                           به مفهمو غم انگیز جدایی؟
به شکست دل من؟
                                      یا پیروزی خویش؟
به چه میخندی تو؟
                                         به نگاهم که چگونه تو را باور کرد!؟
 
یا به افسونگری چشمانت که مرا سوخت و خاکستر کرد!؟
 
به چه میخندی تو؟
                                       به دل ساده من؟
 
که دگر تا به ابد نبینی به فکر خود نیست؟
                   

خنده دار است،بخند....



نظرات شما عزیزان:

Hamzeh
ساعت20:41---9 اسفند 1390
o o bebin chikar karde!!!!

کی چکار کرده؟؟؟؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 24 آذر 1390برچسب:به چه میخندی تو؟,ساعت 17:25 توسط sh!Va|


فوق العاده ترین و قشنگ ترین مطالب اخیر
» پس من چی؟
» ستاره
» گل من
» امشب
» من از، از دست دادنت واهمه دارم
» صداش
» :-(
» حرفایی
» عشق نیست
» نمایش
» کیمیا هم رفت تسلیت...!
» همیشه
» هر عکسی را عکس العملی نیست
» بهانه
» عشق
» باورم
» گردن
» plz
» من

Design By : Pichak